Trustpilot

10+
15%
271,15 лв.
Основни характеристики
  • Прецизен-мощен телескоп с диаметър на огледалото от 150 mm и фокусно разстояние от 1400 mm създава до 300x увеличение
  • Универсален—1,25" удължител за окуляр, подходящ за всички стандартни окуляри
  • Регулируема височина - трикракият алуминиев статив може да се регулира непрекъснато от 90 до 130 см
  • Лек — цевта на обектива на телескопа е направена изцяло от лека и лесна за поддръжка стоманена тръба
  • Обширен—идеален стартов комплект с два включени окуляра и лунен филтър, леща Barrow и изправяща леща
Подробности за доставката

2X
Лунен филтър
1.25
Статив
Да, алуминиева стойка за статив Eq3 (височина: макс. 1300 mm; мин.: 900 mm)
Обхват на търсачката
Размери (ДxШxВ)
100 x 100 x 160 см
Тегло
11 кг
Размери при доставка (ДxШxВ)
71 x 48 x 34 см
Тегло на пратката
15 кг

Пакет за доставка

• Телескоп UNI_TELESCOPE_11
  • 2 окуляра (PL10mm, PL25mm)
  • 2 предпазни капака за окуляри
  • Finderscope
  • Луна филтър
  • Обектив Барлоу
  • Изправяне на обектив
  • Статив
  • Ръководство с инструкции

Описание на продукта

Станете наблюдател на звезди с телескопа както за начинаещи, така и за професионалисти

Независимо дали в обсерваторията, в университета или като хоби астроном през вашия тавански прозорец: С телескопа UNI_TELESCOPE_11 от Uniprodo, експертите по телескопи, бинокли и лещи, можете да изберете звездите в небето и да погледнете отблизо луната . Изпитайте очарованието на чистата астрономия!

Очарователни прозрения във Вселената с рефракционния телескоп от Uniprodo

Със своя огромен диаметър на огледалото от 150 mm и фокусно разстояние от 1400 mm, този рефлекторен телескоп гарантира резки изображения с висок контраст на наблюдаваните небесни тела. Цялата цев на обектива е изработена от стоманена тръба, което прави този телескоп особено здрав. Телескопът винаги стои стабилно на трите крака на включения статив. Благодарение на променливото регулиране на височината от 90 до 130 см, както малки, така и големи звездобройци могат да правят вълнуващи наблюдения в небето.
С лещата на Барлоу, която се поставя в удължителя на окуляра пред окуляра, можете да удвоите увеличението на рефлекторния телескоп за секунди. Такъв обектив е включен в доставката, както и монохроматичен лунен филтър, който удобно намалява яркостта на луната при гледане, като по този начин увеличава контраста. Това ви позволява да забележите повече лунни кратери, отколкото с други телескопи. Изправящата леща не само увеличава 1,5 пъти, но също така осигурява изправено и непреобърнато изображение. Като цяло рефлекторите на Newton са особено подходящи за наблюдение на тъмни обекти като луната, Юпитер и Сатурн или за изследване на космоса.
Всички стандартни окуляри се побират в удължението на окуляра 1,25" на този рефлекторен телескоп. Искате ли да направите зрелищна астрофотография? Можете лесно да свържете адаптер за вашия фотоапарат. Двата мощни окуляра Plössl (PL 10 mm; PL 25 mm) осигуряват резки изображения в центъра и по краищата на зрителното поле.

Оценки и отзиви

5.0

Въз основа на 13 рецензии

Сортирай по :

преди 10 дни Публикувано в Expondo Denmark

Телескоп - 150 мм - 1 400 мм - вкл. статив

Купих телескоп за подарък и съпругът ми е много доволен. Лесен за сгъване, висококачествен материал, тежък, което е важно. Досега сме виждали телата на лунните кратери и това е впечатляващо. Благодаря за бързата доставка.

предходен месец Публикувано в Expondo Hungary

Страхотен продукт

Избрах този модел с малко страх, но мога уверено да кажа, че той се конкурира с "големите братя". Здрави, качествени материали и много внимателна опаковка. Унгарският превод на ръководството е малко непълен и неточен, но успях да го събера. Обхватът на търсачката трябва да бъде подравнен с тръбата, но след това работи чудесно. Би било хубаво, ако дистрибуторът препоръча адаптер за мобилен телефон за фотография.

предходен месец Публикувано в Expondo Romania

Телескоп Uniprodo

Купих телескопа преди около месец. Досега съм гледал през него само звездите и Луната. Нямах възможност да погледна планетите. Ясно се виждат кратерите на Луната. В опаковката, доставена с телескопа, има окуляр, който помага при наземни наблюдения, изобразявайки изображението така, както го виждаме с невъоръжено око, а не с главата надолу. Доволен съм от продукта и доставката му.

преди 2 месеца Публикувано в Expondo Hungary

Астрономически телескоп - Ø 150 мм - 1400 мм - стойка за триножник

С много здрава стойка, отличен телескоп. Лесен за сглобяване.

преди 3 месеца Публикувано в Expondo Germany

Фантастичен телескоп

Всички в семейството ми харесват този рентабилен висококачествен телескоп :-) Настройката не беше сложна, просто отделете време, видео сглобяването би било полезно! Насладете се на небето, особено през лятната нощ, силно препоръчителен продукт!

преди 9 месеца Публикувано в Expondo Switzerland

приятен момент със звездите

приятен момент със звездите и всички откриха нашата супер доволна вселена

преди 10 месеца Публикувано в Expondo United Kingdom

ОТЛИЧЕН

Много е страхотен, всички мои деца го харесват и му се радват, могат да видят всичко, което ни харесва. И е с добро качество.

преди 11 месеца Публикувано в Expondo France

телескоп

превъзходна придобивка и получена навреме; за пробните вечери на "падащите звезди" за съжаление нямахме късмета да имаме небето, защото ще има други вечери и телескопът ще бъде там

преди 11 месеца Публикувано в Expondo Poland

Телескоп

Висококачествен продукт. Много солидно изработена. Комплектът включваше лунен филтър, което ме изненада приятно, тъй като обикновено такъв филтър трябва да се купува допълнително - в този случай закупуването на пълния комплект означаваше, че мога да наблюдавам небето веднага след доставката - само за 2 дни. Лесен за сглобяване благодарение на добрите инструкции. Всички части са изработени много добре и си пасват перфектно. Определено препоръчвам този продукт. Голям плюс са здравите телескопични крака - така че и аз, и децата ми можем лесно да използваме този телескоп. Препоръчвам!

преди 11 месеца Публикувано в Expondo Italy

Отличен телескоп

Купих този телескоп преди няколко седмици и имах възможността да го използвам, за да наблюдавам както Сатурн, така и Юпитер. Въпреки раздразнението, свързано със светлинното замърсяване и наличието на силна влажност във въздуха, успях да видя и пръстените на първата планета.

Често задавани въпроси

Кои планети мога да наблюдавам с този телескоп?

С този мощен телескоп можете да правите вълнуващи наблюдения на луната и планети като Юпитер и Сатурн.

Статив включен ли е в доставката или трябва да го купя отделно?

Да, този телескоп се доставя със здрав триножник с регулируема височина, така че не е необходимо да купувате друг.

Какъв тип телескоп е това?

Това е рефлекторен телескоп Нютон.

Доверието на експерти от цял свят