Артикул: EX10011825
|Модел: RC-SOQ3
Доставка прибл. сряда, 8 май
Въз основа на 9 рецензии
продуктът е страхотен, наистина добра работа за мен.
Здравейте, препоръчвам тази фурна, ползвам я от няколко месеца, страхотен уред е
Печката е качествено изработена, лесна и приятна за използване. Тъчпадът е хубав и лесен за използване, реагира на леки докосвания и има програми, които улесняват използването му. Резервоарът за вода е малък, но е достатъчен за дълго и многократно готвене. Работи тихо по сигнали, събира вода на дъното и стига за два резервоара. Мини конвекторната фурна може да е слаба, но върши много добре работата си. Препоръчвам го, цената е добра и продуктът също е добър
Харесва ми фурната, добро качество и добър външен вид
Купих парната фурна от Expondo GmbH миналата година, която изглеждаше с високо качество и не беше много евтина. Трябва да кажа едно нещо: докато фурната работи, това е страхотно нещо - за съжаление радостта не продължи дълго: само след 5 месеца устройството отказа (късо съединение). Затова кандидатствах за ремонт, устройството беше взето, ремонтирано и в рамките на 3 седмици го получих обратно. Лошата изненада дойде при разопаковането: когато премахнах последните слоеве фолио с мехурчета, стъклената вложка на вратата на фурната беше пред мен в хиляди малки парчета стъкло! Явно апарата е паднал на пода дали при транспортиране или в ремонта не знам. Разбрах, че не аз, а изпращачът (Expondo) трябваше да докладва щетата на доставчика на колетни услуги. Експондо обаче нямаше интерес от това. Отначало имаше някои креативни и безсмислени предложения: щяха да ми изпратят нова врата, която след това да монтирам сам (Здравейте??? Малките парчета стъкло дори бяха проникнали през процепите във вътрешността на устройството!) или можеха Използвам обемистия ( (също много тежък с 18 кг) занеси устройството в магазин за колети. Отказах и двете, но в крайна сметка устройството беше взето за по-нататъшен ремонт (№ 2). Този път отне доста време. Когато ги попитаха, те казаха, че ремонтният отдел не знае какво да прави (Здравейте?? Вече бях изпратил подробно описание на повредата по имейл и моята разпечатка на описанието на повредата, включително отпечатани снимки, също беше включена в пакет!). Нещата станаха още по-странни две седмици по-късно: устройството вече беше ремонтирано, но процесът не можеше да бъде открит в системата. Отне още няколко имейла, за да може устройството най-накрая да се върне от ремонт #2. Да, стъклената врата беше сменена, НО: Устройството дойде – за втори път! – в много по-лошо състояние от преди ремонта: Първото нещо, което забелязахме е, че тавата за събиране на водата имаше дълга пукнатина и отчупен ъгъл. Освен това вече не се затваря правилно, тъй като дюзата за изпускане на парата - която вероятно е била инсталирана неправилно - пречеше. Сега счупената тава за събиране на вода висеше отляво. Освен това и четирите крака бяха монтирани толкова криво и накриво, че цялото устройство се наклони (предните крака вече почти не докосваха пода). Основната плоча (преди това напълно непокътната) беше заменена със стара и напълно вдлъбната основна плоча (три ясни и големи вдлъбнатини). Общо взето: вместо ремонт, материални щети! Целият този сценарий се проточва вече 3 месеца (!) След тези два неуспешни ремонта (ако изобщо може да се говори за ремонт в последния случай!) поисках връщане на покупната цена. Отново първоначално ми казаха, че трябва да изпратя устройството сам, че ще го проверят в ремонтния отдел и след това ще ми изпратят оценка на разходите (Ало??? За повреда, която този път беше идеално причинена от техниците на Експондо? ??). Отне още няколко енергични имейла, преди устройството най-накрая да бъде взето (за трети път!). След това имаше безкрайни „дискусии“ по имейл с различни (постоянно сменящи се) чиновници, докато (след 3,5 месеца без фурна!) най-накрая ми върнаха покупната цена - но след приспадане на малкия бонус, който бях получил за всички проблеми, които получих . ИЗВОД: Радвам се, че поне си върнах парите и вече не се налага да използвам услугата "ремонт" на Експондо... Купих парната фурна от Експондо миналата година, която изглеждаше качествена и не беше точно евтини или GmbH закупени. Трябва да кажа едно нещо: докато фурната работи, това е страхотно нещо - за съжаление радостта не продължи дълго: само след 5 месеца устройството отказа (късо съединение). Затова кандидатствах за ремонт, устройството беше взето, ремонтирано и в рамките на 3 седмици го получих обратно. Лошата изненада дойде при разопаковането: когато премахнах последните слоеве фолио с мехурчета, стъклената вложка на вратата на фурната беше пред мен в хиляди малки парчета стъкло! Явно апарата е паднал на пода дали при транспортиране или в ремонта не знам. Разбрах, че не аз, а изпращачът (Expondo) трябваше да докладва щетата на доставчика на колетни услуги. Експондо обаче нямаше интерес от това. Отначало имаше някои креативни и безсмислени предложения: щяха да ми изпратят нова врата, която след това да монтирам сам (Здравейте??? Малките парчета стъкло дори бяха проникнали през процепите във вътрешността на устройството!) или можеха Използвам обемистия ( (също много тежък с 18 кг) занеси устройството в магазин за колети. Отказах и двете, но в крайна сметка устройството беше взето за по-нататъшен ремонт (№ 2). Този път отне доста време. Когато ги попитаха, те казаха, че ремонтният отдел не знае какво да прави (Здравейте?? Вече бях изпратил подробно описание на повредата по имейл и моята разпечатка на описанието на повредата, включително отпечатани снимки, също беше включена в пакет!). Нещата станаха още по-странни две седмици по-късно: устройството вече беше ремонтирано, но процесът не можеше да бъде открит в системата. Отне още няколко имейла, за да може устройството най-накрая да се върне от ремонт #2. Да, стъклената врата беше сменена, НО: Устройството дойде – за втори път! – в много по-лошо състояние от преди ремонта: Първото нещо, което забелязахме е, че тавата за събиране на водата имаше дълга пукнатина и отчупен ъгъл. Освен това вече не се затваря правилно, тъй като дюзата за изпускане на парата - която вероятно е била инсталирана неправилно - пречеше. Сега счупената тава за събиране на вода висеше отляво. Освен това и четирите крака бяха монтирани толкова криво и накриво, че цялото устройство се наклони (предните крака вече почти не докосваха пода). Основната плоча (преди това напълно непокътната) беше заменена със стара и напълно вдлъбната основна плоча (три ясни и големи вдлъбнатини). Общо взето: вместо ремонт, материални щети! Целият този сценарий се проточва вече 3 месеца (!) След тези два неуспешни ремонта (ако изобщо може да се говори за ремонт в последния случай!) поисках връщане на покупната цена. Отново първоначално ми казаха, че трябва да изпратя устройството сам, че ще го проверят в ремонтния отдел и след това ще ми изпратят оценка на разходите (Ало??? За повреда, която този път беше идеално причинена от техниците на Експондо? ??). Отне още няколко енергични имейла, преди устройството най-накрая да бъде взето (за трети път!). След това имаше безкрайни „дискусии“ по имейл с различни (постоянно сменящи се) чиновници, докато (след 3,5 месеца без фурна!) най-накрая ми върнаха покупната цена - но след приспадане на малкия бонус, който бях получил за всички проблеми, които получих . ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Радвам се, че поне си върнах парите и вече не се налага да използвам услугата за „ремонт“ на Expondo... Без звезда от мен!
Отговор от
продуктът е много добър, но му липсва листовка с обяснение за стартиране и използване на символите
Купих уреда за печене на хляб и зеленчуци и не бях разочарован. Лесен за използване и функцията за пара работи чудесно.
Наскоро поръчах комбинираната парна фурна. Фурната е много добра, но имам голям проблем с тази фурна, която издава пронизителен звук постоянно по време на настройката. Обадих се на отдела за следпродажбено обслужване, за да съобщя за това неудобство и те ме помолиха да им изпратя видеоклип, което току-що направих. Чакам отговор. За информация, когато регулирам температурата или времето, пронизителният звуков сигнал е непрекъснат. Не знам дали е нормален този продължителен пронизителен звук, когато задавам температура и време и дали е възможно да се намали или неутрализира. Гледам дете от време на време и този "пръстен" го събужда от дрямката. Освен това имам малко куче, което получава паник атаки, когато чуе този звук. Което разбирам, защото е гранично поносимо за мен. Наистина жалко за 2-те звезди, защото ако го нямаше този проблем със звъненето по време на настройката, с радост щях да му дам 5 звезди.
Много неудобна и слаба печка
Отговор от
С много експертен опит и целта да предложим страхотно качество, като същевременно ви спестяваме пари, ние разработваме наши собствени силни марки с устойчив дизайн, „Произведено в Германия“. Характеризирайки се с повече от 1 000 000 доволни клиенти, ние непрекъснато разработваме нови методи за персонално изпълнение на индивидуалните желания и изисквания.