Trustpilot
(9) Отзиви

Фурна на пара - 25 л - 2 100 W - сребриста

619,00 лв.
Цената включва 20% ДДС.

Артикул: EX10011825

|

Модел: RC-SOQ3

Цената включва 20% ДДС.

Доставка прибл. сряда, 8 май
5% отстъпка при поне 3 еднакви артикула 10% отстъпка при поне 5 артикула!
Определете цената
За един артикул
Отстъпка
619,00 лв.
619,00 лв.
0%
1764,15 лв.
588,05 лв.
5%
2785,50 лв.
557,10 лв.
10%
Основни характеристики
  • Здравословно—нежно печене и готвене на пара
  • Гъвкав—в допълнение към готвенето на пара, други функции включват конвекция, грил, размразяване и готвене
  • Горещо—прецизно печене с до 220 °C
  • Прецизно—използвайте таймера, за да зададете точно времето за печене от 0 - 180 минути
  • Clear—тъчпад с LED дисплей за лесна работа
Сигурни методи за плащане
Подробности за доставката
Връщане и гаранция

ОПИСАНИЕ НА ПРОДУКТА

ТЕХНИЧЕСКИ ПОДРОБНОСТИ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Оценки и отзиви


4.1

Въз основа на 9 рецензии

Сортирай по :

преди 4 дни Публикувано в Expondo United Kingdom

фурната е супер

продуктът е страхотен, наистина добра работа за мен.

Покажи оригиналния преглед

преди 8 месеца Публикувано в Expondo Poland

Фурната е супер

Здравейте, препоръчвам тази фурна, ползвам я от няколко месеца, страхотен уред е

Покажи оригиналния преглед

преди 2 месеца Публикувано в Expondo Poland

Мини фурна

Печката е качествено изработена, лесна и приятна за използване. Тъчпадът е хубав и лесен за използване, реагира на леки докосвания и има програми, които улесняват използването му. Резервоарът за вода е малък, но е достатъчен за дълго и многократно готвене. Работи тихо по сигнали, събира вода на дъното и стига за два резервоара. Мини конвекторната фурна може да е слаба, но върши много добре работата си. Препоръчвам го, цената е добра и продуктът също е добър

Покажи оригиналния преглед

преди 7 месеца Публикувано в Expondo United Kingdom

добър продукт

Харесва ми фурната, добро качество и добър външен вид

Покажи оригиналния преглед

миналата година Публикувано в Expondo Germany

5 месеца експлоатация, 3,5 месеца ремонт

Купих парната фурна от Expondo GmbH миналата година, която изглеждаше с високо качество и не беше много евтина. Трябва да кажа едно нещо: докато фурната работи, това е страхотно нещо - за съжаление радостта не продължи дълго: само след 5 месеца устройството отказа (късо съединение). Затова кандидатствах за ремонт, устройството беше взето, ремонтирано и в рамките на 3 седмици го получих обратно. Лошата изненада дойде при разопаковането: когато премахнах последните слоеве фолио с мехурчета, стъклената вложка на вратата на фурната беше пред мен в хиляди малки парчета стъкло! Явно апарата е паднал на пода дали при транспортиране или в ремонта не знам. Разбрах, че не аз, а изпращачът (Expondo) трябваше да докладва щетата на доставчика на колетни услуги. Експондо обаче нямаше интерес от това. Отначало имаше някои креативни и безсмислени предложения: щяха да ми изпратят нова врата, която след това да монтирам сам (Здравейте??? Малките парчета стъкло дори бяха проникнали през процепите във вътрешността на устройството!) или можеха Използвам обемистия ( (също много тежък с 18 кг) занеси устройството в магазин за колети. Отказах и двете, но в крайна сметка устройството беше взето за по-нататъшен ремонт (№ 2). Този път отне доста време. Когато ги попитаха, те казаха, че ремонтният отдел не знае какво да прави (Здравейте?? Вече бях изпратил подробно описание на повредата по имейл и моята разпечатка на описанието на повредата, включително отпечатани снимки, също беше включена в пакет!). Нещата станаха още по-странни две седмици по-късно: устройството вече беше ремонтирано, но процесът не можеше да бъде открит в системата. Отне още няколко имейла, за да може устройството най-накрая да се върне от ремонт #2. Да, стъклената врата беше сменена, НО: Устройството дойде – за втори път! – в много по-лошо състояние от преди ремонта: Първото нещо, което забелязахме е, че тавата за събиране на водата имаше дълга пукнатина и отчупен ъгъл. Освен това вече не се затваря правилно, тъй като дюзата за изпускане на парата - която вероятно е била инсталирана неправилно - пречеше. Сега счупената тава за събиране на вода висеше отляво. Освен това и четирите крака бяха монтирани толкова криво и накриво, че цялото устройство се наклони (предните крака вече почти не докосваха пода). Основната плоча (преди това напълно непокътната) беше заменена със стара и напълно вдлъбната основна плоча (три ясни и големи вдлъбнатини). Общо взето: вместо ремонт, материални щети! Целият този сценарий се проточва вече 3 месеца (!) След тези два неуспешни ремонта (ако изобщо може да се говори за ремонт в последния случай!) поисках връщане на покупната цена. Отново първоначално ми казаха, че трябва да изпратя устройството сам, че ще го проверят в ремонтния отдел и след това ще ми изпратят оценка на разходите (Ало??? За повреда, която този път беше идеално причинена от техниците на Експондо? ??). Отне още няколко енергични имейла, преди устройството най-накрая да бъде взето (за трети път!). След това имаше безкрайни „дискусии“ по имейл с различни (постоянно сменящи се) чиновници, докато (след 3,5 месеца без фурна!) най-накрая ми върнаха покупната цена - но след приспадане на малкия бонус, който бях получил за всички проблеми, които получих . ИЗВОД: Радвам се, че поне си върнах парите и вече не се налага да използвам услугата "ремонт" на Експондо... Купих парната фурна от Експондо миналата година, която изглеждаше качествена и не беше точно евтини или GmbH закупени. Трябва да кажа едно нещо: докато фурната работи, това е страхотно нещо - за съжаление радостта не продължи дълго: само след 5 месеца устройството отказа (късо съединение). Затова кандидатствах за ремонт, устройството беше взето, ремонтирано и в рамките на 3 седмици го получих обратно. Лошата изненада дойде при разопаковането: когато премахнах последните слоеве фолио с мехурчета, стъклената вложка на вратата на фурната беше пред мен в хиляди малки парчета стъкло! Явно апарата е паднал на пода дали при транспортиране или в ремонта не знам. Разбрах, че не аз, а изпращачът (Expondo) трябваше да докладва щетата на доставчика на колетни услуги. Експондо обаче нямаше интерес от това. Отначало имаше някои креативни и безсмислени предложения: щяха да ми изпратят нова врата, която след това да монтирам сам (Здравейте??? Малките парчета стъкло дори бяха проникнали през процепите във вътрешността на устройството!) или можеха Използвам обемистия ( (също много тежък с 18 кг) занеси устройството в магазин за колети. Отказах и двете, но в крайна сметка устройството беше взето за по-нататъшен ремонт (№ 2). Този път отне доста време. Когато ги попитаха, те казаха, че ремонтният отдел не знае какво да прави (Здравейте?? Вече бях изпратил подробно описание на повредата по имейл и моята разпечатка на описанието на повредата, включително отпечатани снимки, също беше включена в пакет!). Нещата станаха още по-странни две седмици по-късно: устройството вече беше ремонтирано, но процесът не можеше да бъде открит в системата. Отне още няколко имейла, за да може устройството най-накрая да се върне от ремонт #2. Да, стъклената врата беше сменена, НО: Устройството дойде – за втори път! – в много по-лошо състояние от преди ремонта: Първото нещо, което забелязахме е, че тавата за събиране на водата имаше дълга пукнатина и отчупен ъгъл. Освен това вече не се затваря правилно, тъй като дюзата за изпускане на парата - която вероятно е била инсталирана неправилно - пречеше. Сега счупената тава за събиране на вода висеше отляво. Освен това и четирите крака бяха монтирани толкова криво и накриво, че цялото устройство се наклони (предните крака вече почти не докосваха пода). Основната плоча (преди това напълно непокътната) беше заменена със стара и напълно вдлъбната основна плоча (три ясни и големи вдлъбнатини). Общо взето: вместо ремонт, материални щети! Целият този сценарий се проточва вече 3 месеца (!) След тези два неуспешни ремонта (ако изобщо може да се говори за ремонт в последния случай!) поисках връщане на покупната цена. Отново първоначално ми казаха, че трябва да изпратя устройството сам, че ще го проверят в ремонтния отдел и след това ще ми изпратят оценка на разходите (Ало??? За повреда, която този път беше идеално причинена от техниците на Експондо? ??). Отне още няколко енергични имейла, преди устройството най-накрая да бъде взето (за трети път!). След това имаше безкрайни „дискусии“ по имейл с различни (постоянно сменящи се) чиновници, докато (след 3,5 месеца без фурна!) най-накрая ми върнаха покупната цена - но след приспадане на малкия бонус, който бях получил за всички проблеми, които получих . ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Радвам се, че поне си върнах парите и вече не се налага да използвам услугата за „ремонт“ на Expondo... Без звезда от мен!

Отговор от

Благодарим Ви за обратната връзка. Вашето съобщение не само помогна за разрешаването на проблема ви. Това също помага за непрекъснатото подобряване на нашата услуга. Сега знаем как да избегнем грешката в бъдеще. Така че много ви благодаря – знаехме, че можем да го направим заедно.
Покажи оригиналния преглед

миналата година Публикувано в ManoMano France

продуктът е много добър, но му липсва листовка с обяснение за стартиране и използване на символите

Покажи оригиналния преглед

преди 9 месеца Публикувано в Expondo Germany

идеален за печене на хляб

Купих уреда за печене на хляб и зеленчуци и не бях разочарован. Лесен за използване и функцията за пара работи чудесно.

Покажи оригиналния преглед

преди 4 месеца Публикувано в Expondo France

Син пронизителен

Наскоро поръчах комбинираната парна фурна. Фурната е много добра, но имам голям проблем с тази фурна, която издава пронизителен звук постоянно по време на настройката. Обадих се на отдела за следпродажбено обслужване, за да съобщя за това неудобство и те ме помолиха да им изпратя видеоклип, което току-що направих. Чакам отговор. За информация, когато регулирам температурата или времето, пронизителният звуков сигнал е непрекъснат. Не знам дали е нормален този продължителен пронизителен звук, когато задавам температура и време и дали е възможно да се намали или неутрализира. Гледам дете от време на време и този "пръстен" го събужда от дрямката. Освен това имам малко куче, което получава паник атаки, когато чуе този звук. Което разбирам, защото е гранично поносимо за мен. Наистина жалко за 2-те звезди, защото ако го нямаше този проблем със звъненето по време на настройката, с радост щях да му дам 5 звезди.

Покажи оригиналния преглед

миналата година Публикувано в Expondo Poland

2

Много неудобна и слаба печка

Отговор от

Здравейте, Благодарим ви, че ни обърнахте внимание на проблемите с вашата парна фурна. Извиняваме се за неудобството. Предприехме незабавни действия, за да отговорим на вашите опасения и предложихме частично възстановяване на сумата с опция за запазване на продукта или пълно възстановяване на сумата, ако продуктът ни бъде върнат. Вашата обратна връзка ще ни помогне да се подобрим и ако можем да ви помогнем допълнително, моля, уведомете ни

С нас сте в

правилните ръце!

С много експертен опит и целта да предложим страхотно качество, като същевременно ви спестяваме пари, ние разработваме наши собствени силни марки с устойчив дизайн, „Произведено в Германия“. Характеризирайки се с повече от 1 000 000 доволни клиенти, ние непрекъснато разработваме нови методи за персонално изпълнение на индивидуалните желания и изисквания.

Доверието на експерти от цял свят
над 16 години
опит в електронната търговия
4.3
рейтинг на магазина в TrustPilot
3 МИЛИОНА
души купиха нашите продукти