Артикул: EX10061192
|Модел: MSW-DG700
Готово за изпращане!
Доставка прибл. сряда, 8 майВъз основа на 8 рецензии
Препоръчвам генератор, закупен за целите на строителството и за по-нататъшно използване в еднофамилна къща. Беше добър в захранването на строителни машини. Първият месец го ползвах при натоварване не повече от 50%, за да работи по-добре двигателят. През това време генераторът промени мощността много плавно и като цяло реагира бързо на по-високи натоварвания. Бях насърчен да купя добрата цена и голям брой положителни коментари във форума по темата "кой генератор да избера". Слабото място на генератора е, че се движи трудно, но за стационарен генератор мисля, че няма да е проблем за повечето хора. Инструкциите като в коментара по-долу може да съдържат повече подробности, но стартирах устройството без никакви проблеми и го използвам оттогава и трябва да кажа, че устройството определено заслужава 5+. Препоръчвам продукта!
Карал съм го пробно, носете го като резервна мощност в лятната ни вила, понася добре натоварванията и работи тихо. Единственото оплакване беше, че не се въртеше правилно, но лесно се оправи, ако сте електротехник.
Работи страхотно, включва повече неща, отколкото очаквах. Също така добре опакован. Тествах връзките към вилата и работех с всичко необходимо, за да се справя с отоплението, водоснабдяването и осветлението в случай на прекъсване на тока
Нямам информация за обема. Звукоизолиран ли е???
Отговор от
Много съм доволен от него
Не е представен коментар.
Отговор от
Една звезда минус, защото нямаше инструкции със снимки и например нямаше информация колко масло трябва да налееш и т.н.
Генераторът беше доставен миналия петък (7/30/21) в наистина добра транспортна кутия и много бързо за 150 кг парче. Самостоятелна изработка от дърво като напълно затворена кутия с палет отдолу за транспортиране с мравка, засега е добре. След това „най-накрая сглобих“ машината на следващия понеделник. Трябва да се закачат ролките, защото устройството стои на осите в кутията, което има смисъл. Въпреки това, първият проблем е как трябва да се отглеждат? Има включено ръководство за експлоатация (то също е отпред)... Но то съдържа само обичайните инструкции за безопасност, поне връзка към истинското ръководство за експлоатация. PDF изтеглете всичко работи и в допълнение към инструкциите за безопасност има включена и документация и инструкции. За съжаление беше изключително оскъдно и създаде впечатлението, че е описание на Google Translator, а авторът със сигурност не говори истински немски. Монтирах колелата, но за съжаление в "инструкциите за експлоатация" пише = 0 (не, аз о, но нула). Добре, аз съм обучен майстор по метална конструкция, разгледах го, разопаковах аксесоарите, разбрах го, монтирах го, заработи и всичко беше там. Така че, ако не знаете как да го направите, няма да имате проблем ;-) Следващата част за инсталиране е стартерната батерия (12, 280A, абсолютно добре, бих казал). Никъде не пише къде се намира, но има добре работещ люк за поддръжка (наистина безупречно засега). Батерията е зад него, плътно опакована във фолио и залепена и перфектно закрепена в държача си. Разопаковайте, свържете полюсите (о, има 10 винта/гайки в чантата с инструменти и за двете), както казах, ако знаете как да го направите, ще бъде добре. Добре, според "инструкциите за експлоатация" маслото и дизелът се източват напълно след пробата, това е логично. Има и снимка на люка за поддръжка, вече споменат в B (= инструкции за експлоатация), люкът е отворен, можете да видите какво има „вътре“ и има бял кръг около яркочервената пръчка за измерване (можехте всъщност да запазите защото докато дойде тук само някой, който ако се наложи може да се ориентира и без B (без да се хваля)) и който ще намери отново яркочервената пръчка за измерване на нивото без дръвчетата... Добре, количеството масло, всъщност е в B, 1, 65 L, кой би си помислил. Е, можеше постепенно да разбереш сам капка по капка с яркочервената пръчка (1,65 л, забавлявай се с нея...), но само ако знаеш дали пръчката трябва да се слага само за измерване, или да се завие , защото това променя позицията. Б не казва нищо за това... Е, моделът се повтаря, кой знае как работи, така че ето един съвет. Ако погледнете позицията на пръчката и... просто знаете как да го направите, напълнете го, докато (в идеалния случай) почти свърши, поставете устройството на кантара преди това. Затворете всичко тук, следващата стъпка, налейте дизел. B казва, че 14,5 L са достатъчни за 7,5 часа при пълна газ, това би било добре. Къде се появява сега е наистина очевидно, ако пренебрегнете капачката на резервоара на камиона (за съжаление не може да се заключва и разбира се не е със система с един ключ) (хром на ярко жълто и точно в средата (всъщност не толкова умно)!!). Препратката в Б за обезвъздушаване на дизеловата линия към инжекционната помпа беше наистина добра и също много добра с много добро описание. Отворете съединителната гайка на захранващия тръбопровод и я затворете отново, когато вече няма мехурчета.Тук термините масло и дизел се приравняват, внимавайте! Това, което B не разкрива, е къде да намери споменатата майка. Но както вече споменах, всеки, който знае как да го направи, ще го разбере. Има още клапи, само трябва да се завинтят. Понеже търсим тръбопровода от дизела към инжекционната помпа, първо се отвори капака отгоре. Вече сме много назад от B и само тези, които сега знаят как изглежда нещо подобно, какво търсят, ще го намерят и ще го намерят тук. Но не използвах гайката, просто исках да знам дали знам как да го направя ;-) Така че сега работи бързо, дизелът е включен, всичко е в движение, дроселът е дръпнат, да видим какво ще стане с дизела... (ах, току-що ми хрумна, че B, както винаги, не казва нищо за "задушаване" и не очаквахте ли предварително светене?). Завъртях ключа, запалих стартера и всичко създаде впечатлението за механично здрава машина с правилна конструкция, вибрираше, в него влезе живот, но всичко се усещаше в механично зеления диапазон, наистина добре. Не искам да започвам, но точно в този момент се сетих за нещо. Кой знае как работи, помислих си изведнъж (тук ли казах това преди, а?) и бързо върнах дросела. И ето, с няколко облака дим, дизелът веднага проговаря и веднага работи гладко и веднага спира да пуши. Още веднъж веднага създавате впечатлението за спретнато сглобена машина, която също е правилно конструирана. Двигателят работи гладко, без ни най-малък фонов шум. По време на процеса на пускане в експлоатация намерих и крачен лост, който гледа от корпуса от страната, противоположна на изпускателната тръба в долната част на ролката. Много здраво изглеждащо парче плоска стомана в превключвателна врата и вече го имахме, ако знаете как работи, ще разберете, спирачка на колелото, страхотно! След няколко минути натоварих устройството и 2KW циркулярен трион вървеше перфектно Дизелът беше. Няма значение дали трионът работи или не, той просто работеше упорито, без никаква промяна в тона на двигателя. Резюме: Механично имам впечатлението, че устройството е създадено от хора, които знаят как да създават наистина добри машини. Всеки, който е запознат с подобни машини, вероятно ще се забавлява, нещото наистина изглежда здраво и е направено по такъв начин, че наистина можете да го използвате. Но ако нямате опит с него и нямате механична подготовка, трябва да помислите за това внимателно. И всъщност написах това, за да може доставчикът наистина да преразгледа документацията, така че да отговаря на неговия продукт. Актуализация: От днес е на Ahr
С много експертен опит и целта да предложим страхотно качество, като същевременно ви спестяваме пари, ние разработваме наши собствени силни марки с устойчив дизайн, „Произведено в Германия“. Характеризирайки се с повече от 1 000 000 доволни клиенти, ние непрекъснато разработваме нови методи за персонално изпълнение на индивидуалните желания и изисквания.